یادش بخیر یه زمانی تو مدرسه با دوستمون هماهنگ می کردیم که :
تو اجازه بگیر برو بیرون منم ۲دقیقه دیگه میام !
بعد معلم می گفت صبر کن تا دوستت بیاد بعد برو …
من که حلالشون نمی کنم !



نظرات شما عزیزان:

یا لا
ساعت20:35---9 مهر 1392
نظر شما پس از تایید نویسنده نمایش داده خواهد شد.منم میخوام نقی ای دا فردا امتحان دارم من بای خخخخخخخ چیکار کنم

یا لا
ساعت20:31---9 مهر 1392
سلام گفتم غم تو دارم گفتا وبلاگ خوشملی داری اینم واسه خودم اخریش

م
ساعت17:06---5 مهر 1392
nrdrh

کفش دوزک
ساعت0:18---29 شهريور 1392
اره خیلی زد حال بود

وبلاک با حالی داری
پاسخ:مرسی گلم


Amin toofan
ساعت10:46---28 شهريور 1392
سلام خوبی به وبلاگ من هم سری بزن
لینکم کن و بهم خبر بده
http://toofan7.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: