اگر از دست کسی ناراحت شدید،

دو ركعت نماز بخوانید،

بگویید: خدایا! این بنده تو حواسش نبود،

من گذشتم. تو هم ازش بگذر ...

شهید حسن باقری
عکس در حال بارگذاری است. لطفا چند لحظه صبر کنید.


نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت14:03---23 بهمن 1392
سلام خوبی ؟وبلاگ زیبا و خوبی داری من خوشم اومد از وبلاگت برای همین شما را به دایرکتوری بزرگ وبلاگ نویسان ایران دعوت می کنم بیا وبلاگت را اینجا ثبت کن تا وبلاگ نویسان دیگر نیز به شما سر بزنند.

مریم
ساعت14:00---23 بهمن 1392
سلام خوبی ؟وبلاگ زیبا و خوبی داری من خوشم اومد از وبلاگت برای همین شما را به دایرکتوری بزرگ وبلاگ نویسان ایران دعوت می کنم بیا وبلاگت را اینجا ثبت کن تا وبلاگ نویسان دیگر نیز به شما سر بزنند.

صدیقه
ساعت20:33---19 بهمن 1392
خیلیـــــــــــ قشنگ بود راستی اپم

Agent47
ساعت13:52---11 بهمن 1392
سلام
آدرس وبلاگ روستای دوحصاران از dohesaran.loxblog.com به d-forum.rozblog.com تغییر یافت. لطفا در قسمت پیوند ها آدرس را بروز نمایید.
با تشکر


pegah
ساعت21:42---4 بهمن 1392
هرچیزی رو که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون :بسم الله الرحمن الرحیملاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیمآمیناین پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، "باور نمیکردم ولی ولی واقعا برآورده میشه!"(اینو یه نفر گفته بود.)پاک کنییا نفرستی ممکنه آرزوت برآورده نشهالان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه...

zahra
ساعت21:39---27 دی 1392
كاهى سكوت

شرافتى دارد

كه كفتن ندارد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: