سلام خوبین ؟خوشین؟

چه خبرا؟

این پست ثابته.

لطفا برای دیدن مطالب جدید برید پایین.

اومدم بگم که هرکسی که دوست داشت تبادل

لینک کنه بهم بگه ومنو لینک کنه منم لینکش میکنم.

 حلالتون نمیکنم اگه

نظرندین وبرین

دیگه کاری ندارم. 

فعلا همین ........

 

 



نظرات شما عزیزان:

نازی
ساعت9:21---8 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی ♥♥ساساه☆ ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


نازی
ساعت12:54---4 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی ♥♥ساساه☆ ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


نازی
ساعت8:39---3 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی ♥♥ساساه☆ ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


نازی
ساعت18:15---2 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی ♥♥ساساه☆ ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


نازی
ساعت16:53---29 آذر 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی ♥♥ساساه☆ ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


شقی3
ساعت17:12---27 آذر 1393
سلاممممممممممم ببین به ظاهر که وبت عالیه فقط من الان تایم ندارم وایه همه پستا کامنت بزارم یه نظر کلی میدم
وبت عالیه


نازی
ساعت17:02---27 آذر 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی ♥♥ساساه☆ ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


مهرنوش
ساعت15:30---19 آذر 1393
♥♥ساساه☆ اسم شماست؟

خخخخخخخ

♥♥ساساه☆ پیشنهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!


مهرنوش
ساعت16:56---18 آذر 1393
♥♥ساساه☆ اسم شماست؟

خخخخخخخ

♥♥ساساه☆ پیشتهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!


مهرنوش
ساعت13:08---16 آذر 1393
♥♥ساساه☆ وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ ♥♥ساساه☆ را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


رگا
ساعت21:17---2 آبان 1393
وب خوبی داری دوس داشتی ب منم سربزن

sani
ساعت9:55---11 شهريور 1393
چرا مدیون میکنی که نظر بذارم ها.بذار مطالبتو بخونیم ی کم بعد مدیون کن

floria
ساعت12:44---10 شهريور 1393
وب خوب و قشنگی داری به وب منم سری بزن

مجید
ساعت5:12---6 مرداد 1393
من همینگونہ که گشتہ سپرـے خوشبختم
من بہ این زندگـے در بہ درـے خوشبختم

من نسیمم، نفس‌آرا ـے جهانِ دگران
بہ خوشـےهای جهانِ دگرـے خوشبختم

روز با وعده ـے بیهوده ـے شب خوشحالم
شب بہ امید نسیم سحرـے خوشبختم

ماهتابا! تو و دارایـے و عیشت، خوش باش
من و تنهایـے و بـے پا و سرـے؛ خوشبختم

ماهتابا! تو همین قدر کہ در بیکارـے
از سر کوچہ ـے ما میگذرـے خوشبختم

تنِ تو نقره ـے بازارِ جواهرسازیست
من بہ دیدار تو در نقره‌ گرـے خوشبختم

من همین‌ قدر کہ در حلقه ـے انگشتر شاه
دلِ درویشِ مرا هم ببرـے ، خوشبختم

من نسیمم، چہ کسـے دیده نسیمـے اهلـے؟
من همینگونہ که هستم سفرـے ، خوشبختم

روزها رفت و ازین سان بہ جهان رد شده‌ام
باز این‌ سان کہ بگردد سپرـے خوشبختم


AMY
ساعت13:29---21 خرداد 1393
دلگیر مباش ، دلت که گیر باشد رها نمی شوی ؛ خداوند بندگان خود را با آنچه به آن دل بسته اند می آزماید !!!

منو فراموش کردین آجی؟؟؟


Rooze19
ساعت13:46---4 خرداد 1393
چرا به وبم سر نمیزنید
پاسخ:شما که ادرس نگذاشتین


Rooze19
ساعت14:02---27 ارديبهشت 1393
لینک شدی

Rooz19
ساعت13:59---27 ارديبهشت 1393
سلام دوست گلم خیلی ممنونم که بهم سر زدی وبلاگ جالبی داری

گلاره
ساعت14:03---11 اسفند 1392
سلام من گلاره ام باشگاه مخاطبان موفق باشی وبت محشره<

گلاره
ساعت14:02---11 اسفند 1392
سلام من گلاره ام باشگاه مخاطبان موفق باشی وبت محشره

mobina
ساعت10:48---12 بهمن 1392
س
آپم


zahra
ساعت11:53---15 دی 1392
سلام عزیزم مرسی که سر زدی و لینک کردی منو منم لینکت کردم
منو فراموش نکنیا بهم سر بزن
خوش حال میشم
بای تا های


صدیقه
ساعت18:36---6 آذر 1392
وبت خیلی قشنگه به منم سر بزن خواستی تبادل کنیم خبر بده
نظر یادت نره


زیبا
ساعت17:46---29 آبان 1392
http://jazebehha.ir
سلام دوست عزیز
بهتون تبریک میگم وبلاگ خوبی دارید اگه تونستید یه سر به سایت من هم بزنید
http://jazebehha.ir/


ღشمیم عشقღ
ساعت9:55---9 آبان 1392
حرف...!

بعضی حرفا رو

هر چقدر هم بقیه بگن

تا خودت تجربه نکن

و به غلط کردن نیفتی بـاور نمی کنی ...


هرچه دلتنگت میخواهد بگو
ساعت18:06---5 مهر 1392
من لینکت کردم

پگاه
ساعت11:36---29 شهريور 1392
من لیکت کردم

namaki
ساعت10:00---29 شهريور 1392
سلام لینک شدی لینکم کن


Baran
ساعت0:50---29 شهريور 1392
سلام عزیزم وبلاگت خیلی قشنگه خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم.

Baran
ساعت0:49---29 شهريور 1392
سلام عزیزم وبلاگت خیلی قشنگه خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم.

مرضی
ساعت0:14---29 شهريور 1392
سلام ساساه جون) کولاک کردی دمت گرم
از بچه های باشگاه مخطبان


شعیب
ساعت21:22---25 شهريور 1392
بـه چــشمــهـایـت بـگو ، آنـگـونـه نـگـاهــم نـکنـند!

بــگـو وقـتی بـه تـو خـیره مــیشـوم ..

سـرشــان بـه کـار خـودشـان بـاشــد!

نـه کـه فـکر کـنی خـجالـت مـیکشـم ، نـه!

حـواســم نــیسـت ، عـاشقـت مـیشوم...


ثنا15
ساعت19:14---22 شهريور 1392
سلاااااااااااااااااااااااام عزیزم فدات خوبی گلم خیلی ممنون بهم سر زدی دل منم تنگیده بود برات وها عزیزم ای دی ندارم

ثنا 15
ساعت9:07---21 شهريور 1392
سلاااااااااام عزیز وب خیلی خیلی قشنگی داری موفق باشی خیلی زحمت کشیدی

نگار
ساعت20:23---10 شهريور 1392
سلام خوبه ب منم سز بزن

عسل
ساعت23:55---27 مرداد 1392
عااااااااااااااااااشقتم عالیییییییییییییه



علی
ساعت13:23---27 مرداد 1392
سلام وب بسیار زیا دی داری لطفا به وب منم سری بزنین خسته شدم هیچ کسی بهم سر نمیزنه
http://anarct.loxblog.com/اینم آدرسمه این یکی دیگه ام وبلاگ محسن یگانه مال خودمه بیایینhttp://www.mohsenyeganeh92.loxblog.com


سعید
ساعت23:26---26 مرداد 1392
سلام وبلاگت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظر بدی راستی لینکم کنی ها

mahsa
ساعت23:13---26 مرداد 1392
salam webet jalebe
cm gozashtam gofti nazari halal nmikoni

age dus dashti b man sar bzan khoshhsal misham


ღ♥ღشمیم عشقღ♥ღ
ساعت12:12---22 مرداد 1392
سلام_________________________$$$$$$$_______________$$___ _
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
________ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
_______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___
___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$


علی بی غم
ساعت16:42---18 مرداد 1392
خوشم میاد از اونایی که خودشون از اون هفت خطان میرن توی وبلاگ میزنن آنتی پسر و خوشم میاد از پسرایی که به زیبایی هر چه تمام جوابشونو میدن ولی من طرف هیچ کدومو نمیگیرم نه پسر نه دختر تو خودت بیا به وبلاگم در تعادله هم ضد پس داره هم دختر پاتوق دختر پسرا بزرگترین وبلاگ در مورد کل کل دختر پسرا

tina EMO
ساعت4:00---10 مرداد 1392
سلام اگردوسداری قالب رایگان باعکس ضدپسربرا وبت بذاری باهام تماس بگیر
www.tinaemo.loxblog.com
www.iranthemes.loxblog.com
g_r_a55@yahoo.com
مطمئن باش سرکاری نیس وکاملا رایگانه
باهرعکس وبک گراندوامکاناتی که بخوای از ابزارهای زیباسازی وبلاگ


ع
ساعت12:15---5 مرداد 1392
سلام
بی زحمت یک وبلاگ آنتی بعضی دخترا هم راه بندازید عالی میشه.
بدون هیچ منظور خاصی این حرفو زدم
وبلاگتون زیباست


ღشمیم عشقღ
ساعت16:49---3 مرداد 1392
سلاممم اجی جونم کجایی اپممممممممممم

ღشمیم عشقღ
ساعت13:46---1 مرداد 1392
اپممممممم

ღشمیم عشقღ
ساعت22:39---31 تير 1392
/ت1/ب2/ر3/ی4/ه5/ن6 /و7/
172513464
اگه تونستی بخونی جوابشو بفرست


منا
ساعت19:44---28 تير 1392
اجی کجاایی دیگه نمیای

منا
ساعت23:47---27 تير 1392
جوان خیلی آرام و متین به مرد نزدیک شد و با لحنی مودبانه گفت :


ببخشید آقا ! من می تونم یه کم به خانوم شما نگاه کنم و لذت ببرم؟


مرد که اصلا توقع چنین حرفی را نداشت و حسابی جا خورده بود،


مثل آتشفشان از جا در رفت و میان بازار و جمعیت ، یقه جوان را گرفت و عصبانی،


طوری که رگ گردنش بیرون زده بود، او را به دیوار کوفت و فریاد زد


مردیکه عوضی، مگه خودت ناموس نداری گ... می خوری تو و هفت جد آبادت …


خجالت نمی کشی؟


جوان امّا،


خیلی آرام ، بدون اینکه از رفتار و فحش های مرد عصبی شود و عکس العملی نشان دهد،


همانطور موأدبانه و متین ادامه داد . . .


خیلی عذر می خوام فکر نمی کردم این همه عصبی و غیرتی شین،


دیدم همه بازار دارن بدون اجازه نگاه میکنن و لذت می برن،


من گفتم حداقل از شما اجازه بگیرم که نامردی نکرده باشم …


حالا هم یقمو ول کنین، از خیرش گذشتم


مرد خشکش زد …


همانطور که یقه جوان را گرفته بود،


آب دهانش را قورت داد و زیر چشمی زنش را برانداز کرد …...


منا
ساعت19:24---26 تير 1392
اجی به منم سربزن

منا
ساعت19:22---26 تير 1392
سلام اجی منو لینک نکردی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: